وردپرس - تنظیمات بحث

گام (2) - صفحه تنظیمات بحث در نمایش تصویر در تصویر زیر نمایش داده می شود.

زمینه های زیر در تنظیمات بحث دیده می شود.
تنظیمات پیش فرض مقاله - این تنظیمات به طور پیش فرض به صفحات جدید شما ایجاد می شود و یا پست های جدید. این شامل سه تنظیم دیگر است. آنها -
تلاش برای اطلاع رسانی به هر وبلاگ مرتبط از مقاله - هنگامی که شما مقالات را منتشر کنید، آن را ارسال یک اعلان (ارسال پیگ و پیگیری) به وبلاگ های دیگر.
اجازه اعلانهای پیوند از وبلاگهای دیگر (pingbacks و trackbacks) - پذیرش پینگ از سایر وبلاگها.
اجازه دادن به افراد برای ارسال نظرات در مورد مقالات جدید - شما می توانید به دیگران اجازه دهید و یا اجازه دادن به نظر دادن به مقاله خود را با استفاده از این تنظیم.
شما می توانید تنظیمات را به عنوان مورد نظر خود را برای مقالات منحصر به فرد تغییر دهید.
تنظیمات دیگر نظر - این تنظیمات دارای گزینه های زیر است -
نویسنده نظر باید نام و ایمیل را پر کند - هنگامی که این کادر را چک کنید، برای بازدیدکنندگان لازم است نام و آدرس ایمیل خود را پر کنید.
کاربران باید ثبت نام کنند و برای نظر دادن وارد سیستم شوند - اگر این کادر را علامت بزنید، تنها کسانی که بازدیدکنندگان ثبت شده می توانند نظرات خود را ترک کنند، در صورت عدم بررسی هر کسی می تواند هر تعداد نظر را ترک کند.
به طور خودکار نظرات در مورد مقالات قدیمی تر از روزها را خاتمه دهید - این گزینه به شما اجازه می دهد تا نظرات را فقط برای یک دوره زمانی خاص به عنوان درخواست خود قبول کنید.
فعال کردن نظرهای رشته (توجیه شده) - وقتی این گزینه را بررسی می کنید، بازدیدکنندگان می توانند پاسخ دهند یا بحث و پاسخ دهند.
نظرات خود را به صفحات با نظرات برتر در هر صفحه و صفحه نمایش داده می شود به طور پیش فرض - اگر صفحات شما گرفتن بسیاری از نظرات، شما می توانید آنها را با چک کردن این جعبه را به صفحات مختلف تقسیم کنید.
نظرات باید با نظرات در بالای هر صفحه نمایش داده شود - شما می توانید نظرات را در قالب ترتیب صعودی یا نزولی ترتیب دهید.
هر زمان که به من ایمیل بزنید - این تنظیم شامل دو گزینه، یعنی -
هر کسی یک نظر ارسال می کند - هنگامی که شما در این جعبه قرار می گیرید، نویسنده برای هر نظر که ارسال شده است، ایمیل می فرستد.
یک نظرسنجی برای نظارت برگزار می شود - این مورد در صورتی مورد استفاده قرار می گیرد که شما نمی خواهید نظرسنجی خود را قبل از اینکه توسط مدیر کنترل شود، به روز می شود.
قبل از اینکه یک نظر نمایش داده شود - این تنظیم اجازه می دهد تا پست های شما کنترل شود. دو تنظیمات دیگر وجود دارد که به دنبال آن هستند -

نظر باید به صورت دستی تایید شود - اگر این جعبه را چک کنید، تنها در مورد پست ها یا صفحات نمایش نظرات تایید شده توسط مدیر نمایش داده می شود.
نظر نویسنده باید یک نظر قبلا تایید شده داشته باشد - این را می توان زمانی که شما می خواهید برای تصویب یک نظر از یک نویسنده که اظهار نظر و آدرس ایمیل خود را با آدرس ایمیل از نظر ارسال شده قبلی مطابقت دارد. در غیر این صورت این نظر برای نظارت برگزار می شود.
Comment Moderation - شامل تعداد مشخصی از لینکهایی است که به یک نظر مجاز می باشند.
Comment Blacklist - شما می توانید کلمات اسپم خود را وارد کنید که شما نمی خواهید بازدید کنندگان خود را به نظرات، URL، پست الکترونیکی و غیره وارد کنید. بعدا این نظرات را فیلتر می کند.
آواتار ها - آواتار یک تصویر کوچک است که در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایش داشبورد در کنار نام شما نمایش داده می شود. این مانند تصویر نمایه شماست. در اینجا چند گزینه دیگر دارید که می توانید نماد خود را برای سایت وردپرس تنظیم کنید.
آواتار Avatar - این نماد خود را در کنار نام خود را هنگامی که آن را بررسی می شود.
حداکثر امتیاز - شما چهار گزینه دیگر از آواتار ها شما می توانید استفاده کنید. آنها G، PG، R و X هستند. این بخش سن است که در آن شما با توجه به نوع مخاطبانی که میخواهید پستهایتان را نمایش دهید، انتخاب میکنید.
Default Avatar - در این گزینه، انواع مختلفی از آواتار ها با تصاویر وجود دارد. شما می توانید این تصاویر را با توجه به آدرس ایمیل بازدید کننده خود نگه دارید.
گام (3) - برای ذخیره تغییرات دکمه Save Changes را کلیک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 25 آبان 1397 | 20:59 | Yalda |